Sporta un fitnesa centrs
Jūs jau esat gatavi?
+(371) 67 408 318

Grupu nodarbības

 

NOVEMBRIS 2017

 

APĻVEIDA TRENIŅŠ – treniņš ir veidots pa apli, kurā vingrojumi ir paredzēti nepārtraukti. Piemērots vidēja un augsta ķermeņa sagatavotības līmenim. Nodarbībā tiek iesaistītas visas pamat muskuļu grupas.
AFBW (ADVANCED FULL BODY WORKOUT) – treniņš ir paredzēts cilvēkiem, kuriem jau ir laba fiziskā sagatavotība, treniņš visam ķermenim. Augsta intensitāte.
BODY TONING – aerobikas nodarbība ķermeņa formas veidošanai, spēka un izturības attīstīšanai, kurā izmanto stepa solus, hanteles, nūjas, gumijas, piemērots dažādiem sagatavotības līmeņiem.
BODY ART® - treniņa un relaksācijas apvienošana ir centrā Body Art nodarbībām, kas virzītas uz ķermeņa apzināšanos un veselību. Šī treniņa galvenā prioritāte ir trenēt cilvēku kā funkcionālu kopumu, tiek sasniegta fiziskas un garīgas spriedzes mazināšanas sinerģija. Pamatā balstās uz jogas pozām. Treniņa mērķis ir ar funkcionālu spēka un stabilizēšanas treniņu nodrošināt visa ķermeņa pareizu funkcionēšanu.
CROSSFIT / FUNCTIONAL TRAINING - augstas intensitātes izturības un aerobo vingrinājumu komplekss, kas veicina visu muskuļu grupu attīstību. CROSSFIT / FUNCTIONAL TRAINING var raksturot kā spēka, izturības apmācības programmu, kas sastāv no dažādiem funkcionāli augstas intensitātes vingrinājumiem. Treniņa mērķis attīstīt un pilnveidot vispārējo fizisko sagatavotību, reakciju, izturību. CROSSFIT / FUNCTIONAL TRAINING piemērots gan vīriešiem, gan sievietēm, individuāli vingrinājumi tiek piemēroti dažādiem sagatavotības līmeņiem.
CALLANETICS – stingri izstrādāta vingrošanas sistēma, kuras pamatā - daudzkārtējs vingrojumu atkārtojums. Lielāka uzmanība tiek vērsta uz lokanību un līdzsvaru, piemērots dažādiem sagatavotības līmeņiem.
CARDIO BOX- Izaicinošs un spēcīgs kardiotreniņš, kas tapis iedvesmojoties no dažādiem cīņu paveidiem. Iepriekšēja pieredze nav nepieciešama. Nodarbībā tiek trenēts viss ķermenis, attīstīts spēks, ātrums, veiklība, lokanība un līdzsvara izjūta. Iznīcini kalorijas, uzlādē enerģiju un iegūsti teicamu formu!
CORE + STRETCHING – nodarbība vērsta uz vēdera preses muskulatūras attīstību + vingrojumi ar muskulatūras stiepšanas elementiem.
FAT BURNER – nodarbība, kuras laikā tiek aktīvi dedzināti tauki un tonizēta visa ķermeņa muskulatūra, izmantojot dažādu inventāru (step-platformas, hanteles, Body Bar nūjas u.c.). Galvenā nodarbības iezīme – visa treniņa laikā tiek uzturēta intensīva fiziskā slodze (izņemot iesildīšanos treniņa sākumā un stiepšanos tā beigās).
HATHA YOGA, FITNESS YOGA – ir kas vairāk nekā vingrošana, tā ir jaunība un skaistums. Tā ir iespēja atklāt spējas, par kurām cilvēks nav pats iedomājies. Caur elpošanu, mūziku un atbrīvošanos notiek dziļa relaksācija un sava ķermeņa skaistuma apzināšanās. Jogas asanas – ir īpaši vingrinājumi, kur tiek izmantota maiga ķermeņa stiepšana, griešana, spēka elementi, lai atdzīvinātu katru ķermeņa muskuļi un locītavu.
HIIT (augstas intensitātes intervālu treniņi) – viens no efektīvākajiem treniņu programmu veidiem, kas palīdz sadedzināt taukus un cīnīties ar liekajiem kilogramiem. Vingrojumu programmā pēc kārtas mijas augstas intensitātes un zemas intensitātes vingrojumi, kardio un spēka vingrojumi, ievērojot nelielus pārtraukumus starp vingrojumiem.
PST - PIEKARES SISTĒMA TRENIŅŠ - piekares sistēma, kas ļauj vienlaikus strādāt visām muskuļu grupām. Vienkārši maināms slodzes līmenis – piemērots no iesācēja līdz profesionālam sportistam.
PILATES radnieciska joga vingrinājumu sistēma, kuras pamatā ir vienmērīgas nepārtrauktas kustības, attīsta lokanību un ķermeņa līdzsvaru - piemērots dažādiem sagatavotības līmeņiem.
PILATES MIX– treniņsistēma, kas vērsta uz mazo un dziļo muskuļu nostiprināšanu. Palīdz veidot staltu stāju un slaidu augumu. Papildus ir iekļauti spēka, izturības un stiepšanās vingrojumi, kā arī var tikt izmantots inventārs – hanteles, bumbas, espanderi. Galvenais akcents uz muguras un vēdera (korsetes) muskuļu stiprināšanu. Piemērots visiem sagatavotības līmeņiem.
ROLL RELAX - treniņš muskuļu ātrai atjaunošanai pēc treniņa, sāpju sajūtu mazināšanai muskuļos, atbrīvošanai no hipertonusa, kā arī lokanības veicināšanai un traumatisma mazināšanai. Pateicoties asinscirkulācijas stimulēšanai, tiek iegūts tā saucamais limfodrenāžas efekts (uzlabojas starpšūnu šķidruma cirkulācija), kas palīdz atbrīvoties no liekā svara.
SVARA SAMAZINĀŠANAS NODARBĪBA- vispārējs ķermeņa treniņš, kurš tendēts ķermeņa masas samazināšanai un vispārējai muskulatūras stiprināšanai, treniņā tiek kombinēta aerobo un spēka slodze, izmantojot arī papildus inventāru.
TOTAL BODY WORKOUT– vispārējs ķermeņa treniņš, kura pamatā ir specializēts spēka vingrojumu komplekss ķermeņa reljefa veidošanai, treniņā tiek izmantotas hanteles, nūjas, body bar, body pump, stepa solus, gumijas, piemērots vidēja un augsta sagatavotības līmenim.
TOTAL BUTT & PRESS- nodarbība sēžas, gurnu, augšstilbu un vēdera preses, kā arī muguras muskulatūras stiprināšanai. Treniņā iekļauti gan kardio, gan spēka vingrinājumu kompleksi. Tiek izmantots dažāds inventārs. Nodarbības beigās stiepšanās vingrinājumi.
VESELA MUGURA UN LOCĪTAVU VINGROŠANA- tas ir speciāli izraudzīti vingrinājumi mugurkaula kakla, krūts un jostas nodaļām, mugurai un vēdera muskuļiem, plecu joslai un iegurnim. Nodarbībā tiek apvienotas pilatesa metodes, ārstnieciskā fizkultūra, kalanētika, jogas pamatlīmenis. Nodarbības laikā mēs panākam vesela mugurkaula veidošanos, kā arī pievērš uzmanību locītavām. Nodarbības notiek gan bez papildierīču palīdzības, gan ar fitbola, vingrinājuma nūjiņu, bumbu un hanteļu palīdzību. Nodarbības uzlabo vielmaiņu un asinsriti, kas savukārt vecina starpskriemeļu disku un locītavu reģenerāciju.
YOGA THERAPY + ROLL - ir kas vairāk nekā vingrošana, tā ir jaunība un skaistums. Caur elpošanu, mūziku un atbrīvošanos notiek dziļa relaksācija un sava ķermeņa skaistuma apzināšanās. Jogas asanas – ir īpaši vingrinājumi, kur tiek izmantota maiga ķermeņa stiepšana, griešana, spēka elementi, lai atdzīvinātu katru ķermeņa muskuļi un locītavu. ROLL - treniņš muskuļu ātrai atjaunošanai, sāpju sajūtu mazināšanai muskuļos, atbrīvošanai no hipertonusa, kā arī lokanības veicināšanai un traumatisma mazināšanai.
ZUMBA® -ir ļoti efektīvs un jautrs deju fitness. Katrs treniņš sastāv no deju horeogrāfijas un mūzikas dažādās intensitātēs. Dziesmas ar augstu intensitāti mijas ar zemas intensitātes dziesmām, un deju kustības nomaina fitnesa vingrojumi, kas liek intensīvi darboties visam ķermenim un paātrina organisma metabolismu. Nodarbības notiek daudzveidīgu Latīņamerikas ritmu pavadībā, un jūs, nemaz nemanot, saplūdīsit ar šiem ritmiem, aizmirstot par visām problēmām un nomācošo stresu.
ZUMBA TONING®– vispārējs ķermeņa treniņš, kurā kombinē aerobo un spēka slodzi, vērsta uz ķermeņa masas samazināšanu un vispārēju muskulatūras stiprināšanu. Piemērota dažādiem sagatavotības līmeņiem, jo slodze un apsmagojums tiek piemērots katram individuāli. Tiek izmantotas hanteles vai „Zumba® sticks”. Deja + hanteles = muskuļi tonusā un labs garastāvoklis.
SBZ (STRONG BY ZUMBA®)– augstas intensitātes intervālu treniņš (HIIT), kurā tiek izmantots ķermeņa svars un skan enerģiska Latīņamerikas mūzika,kura ir speciāli izstrādāta šai programmai. Šajā treniņā tiek dedzinātas kalorijas un nostiprināta visa ķermeņa muskulatūra.
STRONG BY ZUMBA® - tas ir pozitīvs enerģijas lādiņš. Ir izveidots vingrinājumu komplekss, kurā tiek izmantots tikai paša ķermeņa svars, ar modifikācijām un variācijām, lai pielāgotu treniņprogrammu ikvienam klientam un izaicinātu katru klientu sasniegt arvien augstākus rezultātus. Nav deju klase!

 

BODY BIKE

 

Nodarbības uz velotrenažieriem mūzikas pavadībā. Harmonisks fiziskās attīstības ceļš – balstīts uz izturību, spēku un enerģiju. Regulāri nodarbojoties uzlabojas sirdsdarbība, elpošanas un asinsrites sistēmas darbība, visefektīvākais līdzeklis cīņai ar celulītu. Dažādiem sagatavotības līmeņiem.

 

BODY BIKE + ABS - vidējas intensitātes treniņš, ietver spēka un izturības vingrinājumus, piemērots visiem sagatavotības līmeņiem + 10 -15 minūtes ABS (Abdominal excersises) vingrinājumi vērsti uz vēdera muskuļu nostiprināšanu.
COMBO - augstas intensitātes treniņš, balstīts uz izturību, spēku un enerģiju
FITNESS - enerģisks vidējas un augstas intensitātes treniņš, kurā tiek noslogota gan ķermeņa apakšdaļa, gan arī augšdaļa.

 

GRŪTNIEČU UN MĀMIŅU VINGROŠANA

 

Bērniņa pieteikšanās rada jaunajos vecākos plašu emociju gammu. Tās ir interesantas pārmaiņas, brīnumains laiks, kurā sievietes klēpī aug un pilnveidojas mazs cilvēciņš.

 

Grūtnieču vingrošana (sākot ar 12.nedēļu) – Šīs nodarbības palīdzēs sievietei pielāgoties gan fiziskām, gan emocionālām pārmaiņām. Gaidību laikā ir svarīgi sagatavoties dzemdībām, iepazīstot savu ķermeni, iemācoties relaksēties un būt saskaņā ar sevi. Nodarbības ir mērenas intensitātes pie mierīgas mūzikas. Vingrojumi pārsvarā notiek caur mierīgām un plūstošām kustībām. Tiek stiprināti roku, kāju, un muguras muskuļi. Arī dažas vēdera muskuļu grupas. Mācamies sajust starpenes muskuļus, kad tie ir aktivizēti un kad atbrīvoti. Nodarbību caurvij sekošana līdzi savai ieelpai un izelpai.
PĒCDEMDĪBU VINGROŠANA (pēc 8.nedēļām) - Vingrinājumu komplekss, kurš palīdz atjaunoties pēc dzemdībām. Tas apvieno sevī pilates, jogas un ārstnieciskās vingrošanas elementus. Īpaša uzmanība tiek veltīta vēdera muskuļu nostiprināšanai un iegurņa muskuļiem. Stiprinot roku un muguras muskuļus, ir iespējams novērst sāpes lāpstiņu un kakla zonā, kas rodas bērnu nēsāšanas rezultātā.

 

Ieteicams sākt vingrošanu 8 nedēļu laikā pēc dzemdībām. Zema intensitāte.
MĀMIŅU VINGROŠANA AR BĒRNIEM (sākot ar 3.MĒNESI) – Šajā vingrošanas nodarbībā tiek pielietoti kalanētikas un pilates elementi. Liels uzsvars tiek likts uz dziļajiem vēdera muskuļiem. Koriģējam stāju un stiprinam arī lielās muskuļu grupas, lai ķermenis būtu tonizēts un spēcīgs. Vingrojumos var iesaistīt arī mazuli, tik pat labi mazulis var spēlēties māmiņai blakus, vai rotaļāties ar citiem bērniņiem. Nodarbību pārsvarā pavada mierīga mūzika. Apavi šajai nodarbībai nav nepieciešami. Varat paņemt līdzi bērniņam ko paklāt apakšā un noteikti viņam/viņai interesējošas mantiņas. Šīs nodarbības vienmēr pavada daudz prieka un smieklu gan par piedzīvoto nodarbībās, gan par mazulīšu atjautību un attīstību. Priecājamies kopā par to kā viņi aug. 

 

www.clubf1.lv

 

 

pix
 
pix

Kluba darba laiks valsts svētkos

Cienījamie klienti, 18.,19.,20. novembrī kluba grafikos ir izmaiņas!

Darba laika izmaiņas brīvdienās

Jau no septembra ir garāks darba laiks BRĪVDIENĀS: Sestdienās 9:00 - 21:00 Svētdienās...

Jaunais cenrādis

Jaunais cenrādis spēkā no 2017.gada 1. septembra
 
pix
pix
 
pix
 
pix